woensdag 22 juli 2015

Dag 11: relaxen en mini golf.

Heerlijk zeg. Weer uitgeslapen tot 07.30 uur en we beginnen de dag weer lekker met een ontbijtje bij het zwembad. Finn voelt zich weer prima en eet ook weer goed. Lijkt dus allemaal mee te vallen. We gaan na het ontbijt naar de public pool. Daar zwemmen we heerlijk en genieten we volop. Ik ga zelfs van de glijbaan en deze gaat toch iets harder dan ik verwachtte en dat was blijkbaar aan mijn gezicht te zien. Ik raad daarom Finn maar aan om even niet te gaan, want hij is niet zo'n held. Maar hij gaat er toch nog even over nadenken. 
Domper op de lekkere ochtend is dat we aangesproken worden dat Minke met haar 2 en half jaar oud een bovenstukje moet dragen. Dat hebben we nog nooit gehoord en zijn we ook niet gewend in Nederland. Redenatie van de crue van Windsor Hills: er zijn pedofielen in dit land meneer en mevrouw. Waarop wij antwoorden: zijn er dan pedofielen op dit resort.?  Geen reactie uiteraard... Volgende keer maar even T-shirt aan dan... Niet te lang bij stilstaan. 
In de middag bakken we een paar steaks met wat brood en hebben we een lekkere lunch. Zwemmen doen we daarna maar even gewoon bij het huis. En zo kabbelt weer een hele lekkere relaxte dag voort. Dit is echt vakantie. Niks moet en alles mag en nog belangrijker: de kids genieten volop. 
In de avond knijpen Finn en ik er tussen uit om midgetgolf te gaan spelen. 
We spelen elke hole opnieuw en het is superspannend. Finn sleept geweldig en houdt me goed bij. Totdat hij met 1 slag aan de leiding komt. Op hole 17 slaat hij een hole in one. De zege lijkt binnen, maar hoewel ik Finn graag laat winnen, sla ik ook een hole in one.. Sportief als Finn is juicht ie nog harder dan bij zijn eigen superslag. 
Op hole 18 slaan we beide 2 keer en houden we een hele lange put over. Spannend dus. Ik wil Finn laten winnen en probeer de bal iets te zacht te slaan. Ik schrik dan ook als blijkt dat mijn bal precies voldoende snelheid en richting heeft en heel langzaam in de hole valt. Ik leg Finn uit dat hij zijn bal nu ook moet putten om te winnen. Het ongelooflijke gebeurt: Finn putt prachtig en ook zijn bal gaat precies de hole in. Nu ben ik het die het hardste juicht. Finn wint met 1 slag en we trakteren ons zelf op een ijsje van de Mac. Prachtige avond zo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten